reklama

Zamiast próbować przekonać inne strony, aby zamieściły linki do Ciebie (co jest żmudnym i czasochłonnym procesem), twórz treści, które same proszą się o to, aby do nich linkować. LinkedIn stał się czymś więcej niż tylko sposobem na znalezienie kolejnej pracy. Największa na świecie profesjonalna sieć społecznościowa jest teraz wartościową platformą publikacyjną, co oznacza, że powinieneś regularnie publikować treści na LinkedIn. Czyniąc to może zwiększyć ruch na swojej stronie, jak również zwiększyć swój profil w swojej branży – zwłaszcza jeśli masz umiarkowane do dużych następujące.

Wdrażaj mikrodane schematu

Wdrożenie schematu (lub innego formatu mikrodanych) niekoniecznie zwiększy ruch na Twojej stronie, ale ułatwi botom wyszukiwarek znalezienie i zaindeksowanie Twoich stron. Inną korzyścią płynącą z wykorzystania schematu dla SEO jest to, że może on skutkować lepszymi rich site snippets, co może poprawić współczynnik klikalności.

Linki wewnętrzne

Siła Twojego profilu linków nie zależy wyłącznie od tego, jak wiele stron linkuje do Ciebie – może na nią wpływać również Twoja wewnętrzna struktura linkowania. Tworząc i publikując treści, pamiętaj, aby zwracać uwagę na możliwości zamieszczania linków wewnętrznych. To nie tylko pomaga w SEO, ale także skutkuje lepszym, bardziej użytecznym doświadczeniem dla użytkownika – co jest podstawą do zwiększenia ruchu na Twojej stronie.

Przeprowadzaj wywiady z liderami myśli branżowej

Myślisz, że wywiady są tylko dla wielkich graczy? Zdziwiłbyś się, jak wiele osób będzie chciało z Tobą porozmawiać, jeśli tylko ich o to poprosisz. Wysyłaj e-maile z prośbą o wywiad do liderów myśli w Twojej branży i publikuj wywiady na swoim blogu. Rozpoznawalność nazwiska nie tylko zwiększy Twoją wiarygodność i zwiększy ruch na Twojej stronie, ale także rozmówca prawdopodobnie podzieli się treścią, co jeszcze bardziej poszerzy jej zasięg.

Nie zaniedbuj email marketingu

Tak wiele firm skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów poprzez content marketing, że zapominają o bardziej tradycyjnych metodach. Email marketing może być potężnym narzędziem, a nawet średnio udany blast może spowodować znaczny wzrost ruchu na stronie. Uważaj tylko, aby nie bombardować ludzi nieustannymi mailami o każdej pojedynczej aktualizacji w Twojej firmie. Nie zapominaj również o sile word-of-mouth marketingu, zwłaszcza od ludzi, którzy już korzystają z Twoich produktów lub usług. Przyjazny e-mail z przypomnieniem o nowej usłudze lub produkcie może pomóc Ci zwiększyć ruch na stronie.

Upewnij się, że Twoja strona jest responsywna

Czasy, kiedy przeglądanie stron internetowych odbywało się wyłącznie na komputerach stacjonarnych dawno minęły. Dziś więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej korzysta z urządzeń mobilnych, aby uzyskać dostęp do sieci, a jeśli zmusisz odwiedzających do szczypania i przewijania ich drogi na swojej stronie, to w zasadzie mówisz im, aby poszli gdzie indziej. Nawet jeśli masz podstawową stronę internetową, nadal musisz zapewnić, że jest ona dostępna i wygodna do przeglądania na różnych urządzeniach, w tym na mniejszych smartfonach.

Upewnij się, że Twoja strona jest szybka

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się czekać trzydzieści sekund na załadowanie się strony internetowej? Ja też nie. Jeśli Twoja strona ładuje się w nieskończoność, Twój współczynnik odrzuceń będzie bardzo wysoki. Upewnij się, że Twoje strony są tak technicznie zoptymalizowane, jak to tylko możliwe, włączając w to rozmiary plików graficznych, strukturę strony i funkcjonalność wtyczek innych firm. Im szybciej ładuje się Twoja strona, tym lepiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here